Veelgestelde vragen Klant is Koning kaart
De veelgestelde vragen en antwoorden over de Klant is Koning kaart vind je hier.
Informatie over openingstijden en telefoonnummers van onze winkels kun je vinden onder het tabje 'Winkels'.
Je dichtstbijzijnde Vomar Voordeelmarkt kun je vinden via de winkelzoeker.
Bij Vomar gelden er in de winkels inderdaad speciale huisregels. Zo is het gebruik van een winkelmandje of -wagen bijvoorbeeld verplicht en is het in onze winkels verboden voor huisdieren. Je vindt deze en alle andere regels hier.
Als je geen nee/ja- of nee/nee-sticker op je brievenbus hebt, kun je je klacht over de bezorging aan ons melden door het formulier in te vullen op deze pagina. Overigens is de folder altijd in de winkel verkrijgbaar op de dag van de start van de actieweek. Je kunt je ook opgeven voor de nieuwsbrief, waarin je wekelijks een link vindt naar onze nieuwste digitale folder. Op die manier heb je de aanbiedingen altijd als eerste in huis!
In Amsterdam wordt er geen ongeadresseerd reclamedrukwerk meer verspreid. Per 1 januari 2020 is deze regeling ook van kracht in de gemeentes Haarlem en Utrecht. Indien je onze folder wilt blijven ontvangen, plak dan de groene ja-sticker op je brievenbus. Deze stickers zijn gratis af te halen in onze winkels.
Met een klacht kun je terecht bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 14.00 uur via 072-750 25 55 met uitzondering van feestdagen.
Alle producten die je bij Vomar Voordeelmarkt koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassabon.
Voor alle non-foodartikelen van Vomar geldt: ruilen kan binnen 14 dagen op vertoon van de kassabon, in de originele, ongeopende verpakking of seal. De volgende artikelen kunnen echter niet geruild of teruggebracht worden:
Je kunt alleen producten retourneren binnen 14 dagen in onbeschadigde (ongeopende) en originele staat en voorzien van een kassabon. Daarnaast kunnen bepaalde bij wet genoemde categorieën producten niet worden geretourneerd.
Het gaat hierbij om:
Een maatschep voor Vomar wasmiddelen bestel je door een e-mail te sturen naar consumentenservice@senzora.nl. Vermeld hierbij je naam, adres, postcode en woonplaats en voor welk Vomar-product je een maatschep wilt ontvangen. Je kunt deze gegevens ook op een briefkaart zetten en deze sturen naar:
Senzora BV Afdeling Consumentenvoorlichting
Munsterstraat 2a
7418 EV Deventer
Binnen twee weken ontvang je dan het maatschepje thuis.
Een aparte btw-factuur heb je niet nodig, omdat de btw-bedragen op de kassabon worden vermeld.
Vomar Voordeelmarkt heeft geen losse pinautomaten in de winkel staan. Dit om onze klanten een betere veiligheid te kunnen garanderen. Daarvoor in de plaats bieden wij je graag de mogelijkheid om, indien de inhoud van de kassa het toelaat, geheel gratis extra geld (maximaal 100 euro) te pinnen tijdens het normale boodschappenproces. Dit kan in bedragen van 20, 50, 70 en 100 euro.
Je kunt geen frituurvet inleveren bij Vomar.
Met het spaarmechanisme Club is Koning sponsort Vomar Voordeelmarkt verschillende regionale clubs en verenigingen. Dit is een langlopende spaaractie die gekoppeld is aan de Klant-is-Koning kaart. Je leest er hier alles over.
Al onze winkels doen mee aan de strijd tegen voedselverspilling door middel van Too Good To Go. De beschikbaarheid van de Magic Boxen van jouw winkel kun je inzien via de Too Good To Go-app. Wat er in de Magic Box zit, is altijd een verrassing, omdat het eten dat overblijft per dag verschilt. We kunnen hierdoor helaas geen rekening houden met dieetwensen en/of vegetarische boxen aanbieden.
Je vindt al onze vacatures voor het hoofdkantoor, het distributiecentrum en de winkels op onze Werken Bij-site.
De veelgestelde vragen en antwoorden over de Klant is Koning kaart vind je hier.
Stuur ons een bericht via het contactformulier. We streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.
Onze klantenservice is bereikbaar via ons contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 14:00 uur via 072-7502555 met uitzondering van feestdagen.
Het adres van het Vomar Voordeelmarkt Hoofdkantoor is:
Opaalstraat 15 1812 RH ALKMAAR
Het postadres:
Postbus 1100
1810 KC ALKMAAR