Winkels

Wat zijn de openingstijden en de contactgegevens van mijn Vomar?

Informatie over openingstijden en telefoonnummers van onze winkels kun je vinden onder het tabje 'Winkels'.

Zit er een Vomar Voordeelmarkt bij mij in de buurt?

Je dichtstbijzijnde Vomar Voordeelmarkt kun je vinden via de winkelzoeker.

Gelden er bij Vomar speciale huisregels in de winkels?

Bij Vomar gelden er in de winkels inderdaad speciale huisregels. Zo is het gebruik van een winkelmandje of -wagen bijvoorbeeld verplicht en is het in onze winkels verboden voor huisdieren. Je vindt deze en alle andere regels hier.

Bezorging folder

Ik heb geen folder ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Als je geen nee/ja- of nee/nee-sticker op je brievenbus hebt, kun je je klacht over de bezorging aan ons melden door het formulier in te vullen op deze pagina. Overigens is de folder altijd in de winkel verkrijgbaar op de dag van de start van de actieweek. Je kunt je ook opgeven voor de nieuwsbrief, waarin je wekelijks een link vindt naar onze nieuwste digitale folder. Op die manier heb je de aanbiedingen altijd als eerste in huis!

Ik heb geen folder ontvangen en woon in Amsterdam, Haarlem of Utrecht. Wat moet ik nu doen?

In Amsterdam wordt er geen ongeadresseerd reclamedrukwerk meer verspreid. Per 1 januari 2020 is deze regeling ook van kracht in de gemeentes Haarlem en Utrecht. Indien je onze folder wilt blijven ontvangen, plak dan de groene ja-sticker op je brievenbus. Deze stickers zijn gratis af te halen in onze winkels.

Service

Ik heb een klacht over een winkel. Waar kan ik hiermee terecht?

Met een klacht kun je terecht bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 14.00 uur via 072-750 25 55 met uitzondering van feestdagen.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met een artikel?

Alle producten die je bij Vomar Voordeelmarkt koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassabon.

Kan ik non food artikelen ruilen?

Voor alle non-foodartikelen van Vomar geldt: ruilen kan binnen 14 dagen op vertoon van de kassabon, in de originele, ongeopende verpakking of seal. De volgende artikelen kunnen echter niet geruild of teruggebracht worden:

  • Staatsloten
  • Telefoonkaarten
  • Prepaid opwaardeerkaarten
  • Tickets van attractieparken
  • Gegevensdragers zoals telefoons, harde schijven, SD-kaarten, tablets en laptops
  • Ondergoed
  • Mondkapjes
  • Zelftest COVID-19
Welke boodschappen kan ik niet terugbrengen?

Je kunt alleen producten retourneren binnen 14 dagen in onbeschadigde (ongeopende) en originele staat en voorzien van een kassabon. Daarnaast kunnen bepaalde bij wet genoemde categorieën producten niet worden geretourneerd.

Het gaat hierbij om:

  • volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn (zoals een taart op maat);
  • producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben, zoals onder meer versartikelen zoals groente, fruit, brood en gebak, alsmede alle gekoelde en diepgevroren artikelen;
  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne;
  • producten waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;
  • kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties;
  • zuigelingenvoeding tot één jaar.
Kan ik een btw-factuur krijgen in de winkel?

Een aparte btw-factuur heb je niet nodig, omdat de btw-bedragen op de kassabon worden vermeld.

Kan ik extra pinnen aan de kassa?

Vomar Voordeelmarkt heeft geen losse pinautomaten in de winkel staan. Dit om onze klanten een betere veiligheid te kunnen garanderen. Daarvoor in de plaats bieden wij je graag de mogelijkheid om, indien de inhoud van de kassa het toelaat, geheel gratis extra geld (maximaal 100 euro) te pinnen tijdens het normale boodschappenproces. Dit kan in bedragen van 20, 50, 70 en 100 euro.

Kan ik frituurvet inleveren bij Vomar?

Je kunt geen frituurvet inleveren bij Vomar.

Doet Vomar ook aan sponsoring?

Met het spaarmechanisme Club is Koning sponsort Vomar Voordeelmarkt verschillende regionale clubs en verenigingen. Dit is een langlopende spaaractie die gekoppeld is aan de Klant-is-Koning kaart. Je leest er hier alles over.

Doet mijn Vomar mee aan Too Good to Go?

Al onze winkels doen mee aan de strijd tegen voedselverspilling door middel van Too Good To Go. De beschikbaarheid van de Magic Boxen van jouw winkel kun je inzien via de Too Good To Go-app. Wat er in de Magic Box zit, is altijd een verrassing, omdat het eten dat overblijft per dag verschilt. We kunnen hierdoor helaas geen rekening houden met dieetwensen en/of vegetarische boxen aanbieden.

Werken bij Vomar

Hoe kan ik solliciteren bij Vomar?

Je vindt al onze vacatures voor het hoofdkantoor, het distributiecentrum en de winkels op onze Werken Bij-site.

Privacy

Welke gegevens van mij worden verwerkt en waarom?

Dit is afhankelijk van de diensten waarvan je gebruik maakt bij Vomar. In onze privacyverklaring kan je lezen welke persoonsgegevens wij verwerken en voor welke doelen. In deze privacyverklaring vind je ook nog meer informatie over de verzameling en verwerking van jouw persoonsgegevens.

Hoe lang worden mijn gegevens bewaard en waarom?

Vomar bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel van de verwerking. In onze privacyverklaring kan je bij de diverse verwerkingen van persoonsgegevens meer lezen over de diverse bewaartermijnen.

Worden mijn gegevens met derden gedeeld en waarom?

In sommige gevallen zijn wij wettelijk verplicht om persoonsgegevens met een andere partij te delen, denk bijvoorbeeld aan toezichthouders of aan opsporingsinstanties.

Ook kunnen bepaalde persoonsgegevens die je aan ons verstrekt worden gedeeld met door ons ingeschakelde derden. Dit kunnen derden zijn die door Vomar worden ingeschakeld, denk bijvoorbeeld aan een emailverwerkingspartij (voor de verzending van onze nieuwsbrief). Deze partijen verwerken je persoonsgegevens uitsluitend en in opdracht en ten behoeve van Vomar.

In onze privacyverklaring kun je meer lezen over de verstrekking van jouw persoonsgegevens door Vomar aan derden.

Kan ik vragen om inzage in mijn gegevens?

Je kan aanspraak maken op inzage in jouw persoonsgegevens en op verkrijging van informatie daarover. Dit kan je doen door een verzoek in te dienen via het contactformulier. De privacy van anderen mag daardoor niet in het gedrang komen. Vomar probeert zo snel als mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken op je verzoek te reageren.

In onze privacyverklaring kun je meer lezen over het recht op inzage of over de andere rechten die je als betrokkene hebt op grond van de privacyregelgeving (zoals bijvoorbeeld het recht op wijziging of verwijdering).

Kan ik verzoeken om verwijdering van mijn gegevens?

Je kunt Vomar vragen je gegevens te wissen, bijvoorbeeld wanneer de gegevens niet langer nodig zijn voor het oorspronkelijke doel van de verwerking of als je je toestemming intrekt. Dit kan je doen door een verzoek in te dienen via het contactformulier. Vomar probeert zo snel als mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken op je verzoek te reageren.

In onze privacyverklaring kun je meer lezen over het recht op gevenswissing of over de andere rechten die je als betrokkene hebt op grond van de privacyregelgeving (zoals bijvoorbeeld het recht op inzage of wijziging).

Waar kan ik terecht voor een klacht over mijn privacy?

Natuurlijk helpen wij je graag verder als je vragen of klachten hebt over de verwerking van je persoonsgegevens. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij nemen iedere klacht intern in behandeling en communiceren hierover verder met jou.

Veelgestelde vragen Klant is Koning kaart

De veelgestelde vragen en antwoorden over de Klant is Koning kaart vind je hier.

Antwoord niet gevonden?

Stuur ons een bericht via het contactformulier. We streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Contactgegevens

Wat zijn de contactgegevens van Vomar?

Onze klantenservice is bereikbaar via ons contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 14:00 uur via 072-7502555 met uitzondering van feestdagen.

Het adres van het Vomar Voordeelmarkt Hoofdkantoor is:
Opaalstraat 15 1812 RH ALKMAAR

Het postadres:
Postbus 1100
1810 KC ALKMAAR