Heb je het antwoord niet gevonden?
Stel je vraag via ons contactformulier.
Onze medewerkers streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.
Je vindt hier de openingstijden van onze winkels.
Heb je geen nee/ja- of nee/nee-sticker op je brievenbus? Vul dan dit formulier in om je klacht over de bezorging te melden.
In onze winkels is de folder altijd verkrijgbaar op de dag dat de nieuwe actieweek start. En natuurlijk kun je de digitale folder altijd online bekijken via vomar.nl/folder-deze-week en de gratis Vomar-app. Altijd als eerste op de hoogte zijn? Meld je dan aan voor de Vomar nieuwsbrief.
Alle producten die je bij Vomar Voordeelmarkt koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je het artikel in de winkel omruilen voor een nieuw exemplaar of je krijgt het aankoopbedrag terug op vertoon van je kassabon.
Wanneer je constateert dat een product niet goed is verwerkt op de kassabon dan kun je met de kassabon naar de servicebalie van de betreffende winkel gaan.
Met een klacht kun je terecht bij de supermarktmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier.
Je kunt je pincode aanpassen door een resetlink aan te vragen via het formulier op vomar.nl/reset. Je ontvangt deze van ons binnen twee werkdagen. De link in deze mail is na ontvangst 24 uur geldig.
Bekijk hier alle veel gestelde vragen over de Klant-is-Koning kaart.
Bekijk hier alle veel gestelde vragen.
Stel je vraag via ons contactformulier.
Onze medewerkers streven ernaar je vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.