DE SNELSTE SERVICE
We snappen dat je tijd kostbaar is. Daarom helpen we je graag zo goed en snel als mogelijk. Zo ook bij onze kassa’s: drie wachtenden in de rij? Dan openen we meteen een nieuwe kassa. Zo bespaar je tijd én geld.
Mocht het onverhoopt een keer niet lukken om op tijd een nieuwe kassa te openen en je dus niet bij een kortere rij kan aansluiten?* Dan krijgt de vierde wachtenden in de rij de boodschappen gratis.
Je bent de vierde wachtende in de rij als je:
- De vijfde klant in de rij bent. De klant die aan de beurt is, is geen wachtenden.
Klanten die elkaar vergezellen bij het boodschappen doen zien we als één klant. - Een winkelwagen of -mandje hebt.
Gratis boodschappen
Ben je de vierde wachtende in de rij? Laat het direct aan een medewerker weten. Je krijgt je boodschappen dan gratis mee die op dat moment in je winkelwagen of -mandje liggen. Eventueel statiegeld, SUP-heffingen, spaaractie-artikelen en telefoonkaarten dienen wel afgerekend te worden. Daarnaast zijn er wettelijk uitgesloten producten die niet gratis weggegeven mogen worden. Dat gaat om geneesmiddelen en zuigelingenvoeding. Ook alcoholische dranken zijn wettelijk uitgesloten en daarom geldt de vierde in de rij garantie niet in onze slijterijen.
*Indien we geen kassa’s meer kunnen openen, omdat ze reeds allemaal open zijn of omdat de overige kassa’s defect zijn, kan het niet sneller dan het gaat. Daarom vervalt dan de vierde in de rij garantie.
Alle garanties van Vomar zijn bedoeld voor Vomar-klanten tijdens het normale aankoopproces. Wanneer vast komt te staan dat een klant misbruik wil maken of maakt van de garantie, behoudt Vomar zich het recht voor om niet tot gratis verstrekking van boodschappen over te gaan.